lördag 14 juli 2012

Besöksdag

Idag åkte vi ut till min kompis, kompis J. Han hade sin matte och husse där när vi kom och jag fick två presenter också! Dels en boll, vem älskar inte bollar om jag och sedan en dragkampsleksak som också är min grej liksom..

Jag hittade bra ställen att ha koll på omgivningen också, det är ju rätt viktigt som valp att man har koll på saker och ting. Den här kanten var i perfekt höjd för mig nu.
Så här ser jag ut i min kropp nu, snart 19 veckor gammal.
Efter en stund så åkte J:s matte och husse hem till sig men vi skulle tydligen äta god mat och grejer så vi stannade ett tag till. Innan de åkte hann jag dock sitta en stund i J:s mattes knä, en mysig liten stund.
Jag hade ett ben att roa mig med i väntan på krubbet. Sedan såg jag till att hålla igång de andra med mitt skällande. Ibland behövde jag inte ens kissa men ville vara ute på den sköna gräsmattan.

Dåliga nyheter också. Det goda på grillen, det var inte bara till mig! Det var så snålt att jag fick lägga mig med kurrande mage och sova. Min egna mat fick jag ju men det är en viss skillnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar