fredag 8 februari 2013

Jag och fåret

Orden som kommer ur matte är inte alltid nådiga, jag undrar hur hon får fram allt.
Den här gången var hon sur för att jag släpade med mig mitt får, ett av mina får, in till sängen. De ska minsann ligga på soffan, mjo du matte vi får väl se!
Den är hur som helst sketakul att leka med och sängen är ett bra ställe att böka runt på tycker jag..
Detta är andra gången som jag och matte är ute och går långt idag, tydligen bra när man behöver bli av med lite oro i kroppen.
 
 Självklart har jag undersökt massor av snö, det kan ju finnas något spännande där nere under. Sedan får man en anledning att busa lite extra också och det behöver nog matte nu.

1 kommentar:

  1. Klart att fåret ska följa med i sängen! :) Ser ja hur mysigt ut som helst!

    SvaraRadera