måndag 25 februari 2013

Bus hela dagen

Ni förstår väl alla vad det här betyder? Idag vill jag busa massor betyder det för den som inte kan tolka bilden!
Husse hemma från jobbet för han satt uppe hela natten så fick åka till hundklubben igen!
Först skulle de tvåbenta hålla på men sen kom jag äntligen dit och kunde springa och busa massor!
Ibland tror jag på att man ska kasta sig över saker och ting, som den här bollen, har lekt med den många gånger nu!
Ibland blir det inte riktigt rätt och då är självklart matte där med kameran, ibland skulle jag bara vilja...
Sedan sprang jag och busade lite till, har återhämtat lite energi efter förra veckan.
 Sedan ville matte att vi skulle träna lite också eftersom vi var på skolan och vi hade möjlighet att träna löst. Rätt kul idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar