lördag 9 februari 2013

Gjort av med energi på klubben

Här går jag ner för landning i snön
Här har jag landat i snön, det blev en stor härlig snöängel!
Vi var ute på hundklubben och jag fick springa av mig lite energi, ibland blir det ju massor av energi trots att man gör mycket på dagarna ändå.
Det är kul när det går undan, jag är ungefär lika snabb som blixten nu!
Jag spanar om letar om jag kan se någon mer som är här idag men inte så många i mitt sikte.
Sen blev det mer spring och bus, det är ju rätt härligt att kunna spränga fram i snön, till skillnad mot när man har kopplet på sig.
Matte säger att jag är hennes lilla räv, att jag ofta är lik en räv med min stora fluffiga svans, den blir fluffigare ute i kylan nämligen.
Själv så längtar jag lite tills skolan ska börja igen. Matte har fixat in mig på skolan men hon säger att vi kanske inte kommer vara där så mycket. Det går inte ihop sig för mig så jag längtar efter fröken istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar