lördag 16 februari 2013

Hos kompis J med kompis M..

Vi började med att åka och hämta min kompis M. Då förstod jag ju direkt att vi skulle ut och leka någonstans. Bilen körde mig ända hem till min kompis J. Hur bra som helst och där fick jag lördagsgodis på en gång. Smaskens!
Tydligen hade husse och matte med sig en jättebra boll till mig, heter numera hundboll och inte handboll.
Det var mycket bra och springa och busa och jag fick nästan igång alla, segmatte som stod kvar länge med kameran bara.
Sedan tog jag M:s handske och lekte med. Hon retade mig så då retade jag henne. Rättvist!
När vi kom in sedan igen så kikade jag på fåglarna en stund. Min kompis J har deras matställe utanför fönstret och då kunde ju jag stå och titta på dem och ner mot sjön...
Senare på kvällen så myste jag till det med matte och kompis J men han var inte så glad i bilderier så han fick vara utan men jag myste på järnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar