tisdag 5 februari 2013

Dejtat Boy

Idag stod en dejt med Boy på schemat! Jag har inte träffat honom på länge men nog kände vi igen varandra lite iaf, jag var lite blyg i början och la mig ner och kråmade mig och han skällde ut mig men sen när vi hade hälsat så var vi på banan igen. Han ville dock inte leka så mycket med mig längre, kanske förstod han att han inte hade så mycket att sätta emot längre. Vi gick en långpromenad, min kompis M var med också. Det var rejält blött för det var som en snöstorm ute men det var härligt, vi gick bara och myste.
 På vägen hem stannade matte vid den där bra affären där det finns saker till mig, jag fick en ny pip och sedan fick jag en stor påse med kycklingben, jag ÄLSKAR dem! Även om hon tog största påsen borde hon tagit minst tre för de är nog slut redan imorgon om jag får bestämma. Ser ni att hunden på bilden är lik min mamma också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar