lördag 23 november 2013

Idolen kom hit!

Jag har på känn att något är på gång och för att få lite utlopp för min energi passar jag på att busa med mattes strumpor, hon blir galen när jag snor dem (fast dessa har hon knutit ihop för de var sönder så de är mina eg men ibland förstår man inte bättre)..
Sedan förstod jag varför jag fick vara hemma och vänta när hussarna gick ut på promenad, Idolen skulle ju komma på besök!
Vi sprang massor och busade på de vägarna där jag kan springa lös, matte skulle bara hålla i kopplet och bestämma..
Senja verkar inte riktigt förstå hur jag njuter av snön, jag älskar att kräla mig fram och känna kylan på magen.
Hon däremot rullade sig var femte meter men hon fällde så det kliade nog skönt med snön.
Alltså här har vi full koll på vad mattarna sysslar med även om de inte verkar tro det. Vi har stenkoll på varje steg som de tar och som vi sedan ska få sniffa upp! En mycket bra dag men allt det goda har tydligen ett slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar