lördag 2 november 2013

Åkt till Melker

Idag började dagen riktigt bra, ni vet ju att jag gillar fåglar och en av dem hade flugit in i vårat rum som är ute och behövde räddas. Matte gick dit och lyfta ut en chockad fågel men efter en stund så flög han iväg igen.
Sedan fick jag hoppa in i bilen så åkte vi iväg till min kompis Melker. Han var hyffsat trevlig idag när vi var ute, inne är han en lite piraya men jag har lärt mig att hålla mig ur vägen.

När vi skulle sova sen så åkte jag och matte med kompis till ett stort hus mitt ute i skogen. Jag längtar verkligen efter att spana in omgivningen här imorgon, luktade gott gjorde det också.
Nu är det dags för lite skönhetssömn för min del och kommer nog sova väldigt gott med två människor runt mig i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar