onsdag 2 oktober 2013

Inte så lätt i dagens koppel..

Det är inte helt lätt i dagens koppel må jag påstå. När matte bestämt sig för något så får man bara försöka stå ut.
Idag skulle hon ta en massa bilder på mig, här är jag med min fina vän Sandra som är helt underbar och delar sitt hem med mig och matte.
Ja ni ser ju själva, jag ger matte alla möjliga tecken på att jag är rätt trött på hennes fasoner men tror ni hon ser det?
Jag hittade ett jättebra träd som jag ville massakera men nej då skulle man sitta si eller göra så... phu..
Sedan blev vi insatta i något leksakshus för småmänniskor men det var rätt trevligt där inne och vi kunde mysa lite.
Matten fick fastna på en bild också, det var faktiskt härligt ute i löven och det kändes att natten varit kall.
Sedan kom vi hem igen och jag ställde mig genast och vaktade Sandras tomt. Det rör sig ju både cyklar, tvåbenta och fyrbenta här utanför!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar