söndag 13 oktober 2013

Busat hela dagen!

Så här trött som jag ser ut att vara på bilden är jag just nu men helt ärligt så spelar jag bara på bilden, allt för att få vara kvar ute på gräsmattan. Rätt bra att spela död så fort vi kommer tillbaka från en promenad, oj då är hunden så trött att den inte orkar gå upp för trappan, bäst den får vila sig lite innan då och vips får man vara kvar ute.
Men tidigare idag så var det inte så illa. När vi hade promenerat så stannade alla kvar ute och jag med!
Lillhusse som varit hemma i helgen lekte med mig och min boll en bra stund och det var superroligt!
Ibland tror jag han lurade mig, jag släppte bollen och stod och väntade och väntade...
Ibland försökte han ta mitt koppel, då tog jag det och sprang, det är ju mitt koppel!
Sedan hittade jag min dinosaurie och vi lekte lite med den också, skönt när han förstår att man ska leka, det gör ju inte matte direkt.
När vi åkte till Lillhusses hus så skulle matte hålla på och ta mer bilder på mig, jag visade henne tydligt att jag börjar bli trött på kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar