fredag 25 oktober 2013

En liten kortis

 Äntligen hände det! Jag fick springa lös en stund i min skog idag! Jag började såklart med min sandlåda, var tvungen att fixa till den lite.
 Sen grävde jag lite i skogen och hittade en riktigt bra tandpetare á 4 meter...
 Här har jag en lite mindre tandpetare som funkade ypperligt att springa och jaga några gånger..
 Sedan tog matte på mig kopplet igen, det var en hund som gick i skogen och skällde och för säkerhets skull så spanade jag en stund om jag skulle behöva skydda matte..
 På vägen hem sen så fick jag ta mig ett dopp i dammarna, riktigt skönt och uppfriskande som vanligt!
 På eftermiddagen åkte vi till lillhusse för han skulle få hem sånt som fixar värmen i hans hus. Jag hade gärna hjälpt till men.. ja ni se rju där nere, jag fick sitta i kopplet men då kom jag åt att mysa bra med matte så det gick bra ändå. Den lilla traktorn var dock rätt läskig och jag varnade alla inom 23 km avstånd minst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar