fredag 30 november 2012

Hittat på hyss

Inatt när matte vaknade hade jag minsann krupit ner i min korg och lagt mig och myst, det var ju faktiskt rätt mysigt med sin egen gran.
Innan hon skulle till och vakna lite senare på morgonen så kröp jag upp till henne igen, allt för att hon inte skulle ha saknat mig liksom..
När vi var ute på morgonen så lyckades jag få min vante som vanligt, matte blir galen när jag ska bita i kopplet så då gav hon mig en vante en gång och sedan dess är den min och den är skitkul!
Lite soffhäng är inte fel när det är kallt ute, nog för det är mysigt ute men det blir mysigt inne också på något vis.
Sedan var jag lite extra mysig och gnagde på ett av mina godaste ben i sängen, hur mysigt är inte det då?
På kvällen var jag ensam hemma för det var för kallt att sitta i bilen, även med min rumpvärmare så jag var ju bara tvungen att hitta på ett hyss, inga glada miner på de tvåbenta. Jag snodde nagelsaxen och tuggade sönder fodralet (M och H fick leta i alla affärer efter en ny) allt för att de inte ska kunna klippa mina klor, nagelsaxen var dock lite i hårdaste laget.
Nu ikväll har vi haft min kompis Lelle här på lite mat och när han hade åkt hem så kom min kompis T istället. Mycket bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar