fredag 2 november 2012

Bästa bäddningen

Medusas bäddtjänst heter min nya firma. Matte och husse älskar när jag hjälper dem att bädda rent i sängen.
Jag försöker alltid se till att det blir en luftig och härlig bäddning, de tvåbenta pressar allt så tätt så tätt.
Ibland gör det underverk att ha en boll att sysselsätta sig med också, de tvåbenta kan ha långa diskussioner..
Här har jag fått till det som jag vill. Stort och fluffigt precis som jag.
Tidigare ikväll så fick jag prova något konstigt. En rumpvärmare för hund. Från början visste jag inte vad det var men det var väldigt varmt och skönt och sitta i bilen, jag tycker det är roligare i bilen än hemma. När vi var nästan hemma igen så började jag fixa lite bland mina saker i bilen, har ju rätt mycket av både leksaker, filtar, bäddar och täcken. Då hittade jag den här som matte och husse smugit in innan vi åkte.

1 kommentar:

  1. Oj! Nu påminde du mig om att jag skulle bädda rent i sängarna ikväll :) Annars blir nog Seila missnöjd. Ska se om hon vill hjälpa till och få det så fluffigt och fint som du fixat.

    SvaraRadera