söndag 11 november 2012

Långpromenad med syrran

 Jag kunde knappt tro mina bruna vackra ögon när jag insåg att min bil hade stannat utanför Sallies hus! Lyckan var total men hennes husse kom ut och sa att hon inte var hemma. Satte genast ner nosen och vi hittade henne en bit bort bara.
 Vi tog sällskap ner till en stor åker där vi först sprang och busade och sedan gick vi vidare till en strand där jag och Sallie rejsade järnet. Passade på att bada också såklart!
Min syrra är en riktigt retsticka och hon gjorde mig galen några gånger men sen fick jag göra igen och det kändes det bättre igen. Tiden går som vanligt alldeles för fort och vi var tvungna att skiljas åt efter att ha gått hela vägen hem till Sallie igen. Efter att vi kom blev jag utsatt för tortyrkammaren, tänker inte nämna mer... skador för livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar