lördag 10 november 2012

Otroligt förnedrad

Idag har jag blivit något så fruktansvärt förnedrad. De tvåbenta tyckte att det skulle knäppas en massa bilder med olika bakgrunder för olika ändamål.
Själv försökte jag gömma mig under käksbordet men det gick ju sådär, de hade fula knep..
Här ser ni min belöning bli plåtad också, då har det väl ändå gått för långt? Ni kanske förstår vad en av bilderna ska vara till iaf?
Jag tordes ju inte gå ut från bordet men matte gav mig en hjälpande tass med det där jag fått som belöning.
Jag visste ju dock inte vad det skulle användas till men fick hjälp av matte även där så vi gnagde i varsin ände en stund.
Sedan när jag förstod hur gott det var så släpade jag med mig grejen in i sovrummet, den här är min och den ska ingen annan ha. Sketagott med oxben säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar