söndag 18 november 2012

På besök hos..?

 Först och främst, matte är elak. Hon säger att jag sett ut som på bilden hela dagen med uppspärrade ögon och en urtrött flåsande tunga. Nonsens! Jag har bara haft sketakul!
 Det var återträff på hundklubben och var var glad i hågen när mina tvåbenta till slut behagade ta ut mig ur min bil. Dock blev jag inte där så länge och när de skulle packa in mig i bilen blev jag nästan rasande, jag får ALDRIG ha kul! Sedan stannade bilen och jag kände igen mig direkt, vi var hemma hos mamma!
 Eller det heter kanske hemma hos mamma och syster Isis.
 Sådana här tycker jag är sketabra. Sallie har en sådan också. Älskar att ligga i dem och gärna ska de vara vattenfyllda. Matte och husse säger att någon jag kan få låna den av kanske får en i julklapp.
 Man skulle kunna tro att Isis är min lillasyster och inte storasyster men oj vad snygg hon är! Det måste vara något släktdrag tror jag.
 En liten snabbpuss på mamma. Svårt när man vill klänga på mamma hela tiden men också hinna leka med syrran som jag inte heller träffat på länge.
Sen innan vi skulle åka hem så skulle de tvåbenta försöka ta en bild på oss alla tre, gick ju sådär, mamma bara morrar på mig och syrran ska bli gosad, själv höll jag mig på golvet för en gångs skull..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar