måndag 23 september 2013

Ute hela dagen

Vilken härlig start jag fick på dagen, precis likadan som många innan denna och förhoppningsvis oändligt många fler i framtiden. Det var ett perfekt väder ute när jag gick min runda och kollade av om någon annan varit på mina ställen.
Jag hann att gräva en hel del i min grop, både innan matte kom och medan hon var där. Sedan tröttnade hon..
Jag tog mitt dagliga dopp i sjön. Det är riktigt uppfriskande men jag saknar min brygga som de tagit bort för vintern.
Sedan låg jag ute och solade i godan ro på gräsmattan men sen ville matte hux flux gå en promenad till, jag är ju inte den som bangar det direkt. Sen när husse kom hem ville han gå en längre runda också, matte var förstås inte lika pigg på det som jag men ut kom vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar