onsdag 25 september 2013

Min dag idag

Idag har jag jobbat vidare med min grävning i gropen. Matte förstår verkligen inte det roliga och undrar vad jag gräver för men ni vet ni också eller hur?
När jag fått på mig det onödiga kopplet så passar jag på att strula till det för den tvåbenta som är så envis med kopplet att jag ska med mig den största pinnen jag hittar för tillfället.
Idag gick jag till den stora bryggan och kollade läget där. Matte sa att det kommer nog inte fler badare för den här säsongen.
Jag gick runt där och kollade läget, kollade olika ställen där man skulle kunna tänkas hoppa i också men lite okänd mark gjorde mig osäker.
Till slut gick jag in en bit och hoppade i på det grundare stället och det var härligt uppfriskande i vattnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar