fredag 27 september 2013

Ojojojojoj

Började min dag perfekt idag också, i min sandgrop! Den är rackarns bra, jag förstår bara inte varför inte alla hundar har en sådan på sin tomt?
Jag gräver mig tokig ibland men när jag hittar bra fynd är min lycka gjord, det är ju ett av målen med grävandet.
När matte sätter på mig kopplet sedan så lägger jag mig platt fall med närmsta pinne, försök inte lura mig allt!
Sedan sprang jag på bryggan och retades lite med matte, skapligt kul faktiskt!
Sedan måste man ju stanna upp och spana läget också ifall det skulle hända något ute på vägen men det var lugnt idag.
När vi skulle gå hem fick jag jobba lite, matte orkade inte bära min sele så då tyckte hon jag skulle jobba och bära hem den så hon slapp. Snäll som jag är...
På kvällen åkte vi till mattes mormor och morfar och efter mycket mys, gos och lite gott i magen somnade jag på alla mattor de hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar