lördag 28 september 2013

Höstligt

Nu är nog hösten på ingående, korna har flyttat hem till ladugården igen! Idag stod de och stirrade på mig när jag gick förbi.
Eftersom vi gick alla mina rundor samtidigt blev det lite fel i rutinerna men det gick bra att bada i dammen på vägen hem också.
När vi kom hem sen på kvällen så somnade jag med blixtens hastighet, skönt med lite vila.
Dagen började jag ute i trädgården, vi skulle tydligen ta bort lite höst där men jag förstod inte riktigt, jag la mig i lövhögen och rullade gott runt där en stund
Sen funderar jag på vad mer jag kunde hjälpa till med såklart, en hjälpande tass måste alla vilja ha
Jag kom inte på så mycket så jag tog mitt koppel och drog en runda, härligt att springa och få fart på matte med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar