fredag 4 januari 2013

Träning och resa..

Idag så började dagen rätt tidigt här, vi fick husse ur sängen innan det var dags för lunch.
Det blev ett besök på hundklubben och jag hade massor av energi så jag sprang massor och lekte.
Ibland får man stanna upp och se om de tvåbenta är med och leker också eller om man är ensam, det är ju alltid kul att retas med de tvåbenta.
Matte försökte köra lite träning med mig. Först så provade hon att jag skulle gå fint bredvid henne. Efter tre godisar stack jag igen, hahaha... och sedan gjorde jag om samma sak igen och stack sen igen. Då körde matte något lättare med mig, tassen och andra tassen, jag kan ju båda! Någon gång slevade jag upp båda tassarna och då blev det ju ååååh vad su är söt så fick jag godis ändå. Värsta smarta. När jag sedan pussade matte så tog allt godis slut så duktig var jag!
När vi sedan hade varit och tvättat bilen och gett den mat så åkte vi hem och tog en snabbfika och sedan åkte jag och matte iväg själva. Husse skulle tydligen hålla på och filma hela helgen och då ville inte matte vara ensam hemma så vi åkte till Gammelhusse!! Värsta värsta bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar