tisdag 1 januari 2013

Nyårsafton

 
Min aura har nog varit extrastark ikväll. Ni ser väl att det bara strålar om mig! Nää knasmatte som tog bilder och så var det en lampa bakom mig just här.
 
  Sen tyckte jag att vi kunde ta och leka lite så hämtade min nya leksak som jag fick när vi kom bort. Matte gnällde som vanligt över något men jag slog dövörat till.
 
 Gnagde lite ben gjorde jag också. Har sett benet på reklam och hunden säger nom nom nom och de påstår att det aldrig tar slut. Vad tror ni hände med mitt då? Dålig reklam!
 
 Sen tyckte jag vi kunde leka lite mer... ännu mer gnäll från den där matten... jag tycker om när mina leksaker är anpassade för mig!
 
 Min kompis J och husse gick sedan ut och grillade deras mat. Matte stod i köket och gjorde sallad och jag var inte så impad direkt. Jag vill också ut!
Jag och min kompis J stod minsann ute på verandan när klockan slog tolv och tittade på fyrverkerierna ihop. Megafint var det! Jag har kunnat stå där hela natten.
 
Efter en stund så var det bara att gå med på att bli insläpad igen. Jag ville ju vara ute och se klart men fick inte. La mig en stund och var sur under bordet.
Och här är årets första bilder på mig. Nu har jag ju förstått att det inte var så farligt med att vänta till nästa år och grejer men det lät ju sketalänge. Gott Nytt År mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar