lördag 19 januari 2013

Bus med kompis M

Mycket bra dag idag om jag får säga mitt tycke. Vi åkte och hämtade min kompis M och sedan åkte vi till skogen men ingen hade gjort så man kunde köra i skogen och matte ville inte vara först..
Det slutade med att vi åkte bort till hundklubben, enligt matte bra för då laddade bilen sitt batteri för det behövs när det är så kallt ute. Jag tror hon bara ville köra bil.
Jag hittade en ny pinne som gick att leka med men hade även min gamla pinne. Det hade kommit en del ny snö också trots att det var så kallt ute.
Ibland gömde sig pinnar och godis väldigt bra i snön men jag ger mig inte och jag gillar snö så det är lugnt.
Lite måste man ju få retas med de tvåbenta också. Lipsillar!
Min kompis M och jag diskuterar vems pinnen egentligen är, jag hävdar att den är min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar