måndag 30 april 2012

Min "Valborg"


 Då var min första dag med mina nya tvåbenta avklarad då. Det har varit en väldig spännande dag måste jag säga, jag har varit på diverse upptäcktsfärder, har spanat in mitt nya hem och alla spännande saker där finns att bita i, och jag har även kollat lite hur det ser ut runt om kring.
Ute så finns det massor av saker som låter konstigt, det kallas visst både för bil, lastbil och motorcykel. Jag kan inte riktigt hålla skillnaden på allt sånt där, men det är tydligen så att det ska låta så där. Men nog är det lite läskigt allt.
En annan sak som är lite läskig och låter som tydligen tvåbenta roar sig med när något som heter skateboard. Farliga saker, tur att jag har mina tvåbenta med mig så jag kan känna mig lite trygg.
Hela eftermiddagen spenderades ute på en härlig gräsmatta för att göra något som tydligen kallades för att grilla. Tro mig, det var något som luktade väldigt gott från det där "grilla". Jag är lite osäker på mera exakt vad det var, men grilla tycker tydligen tvåbenta om. Jag måste nog vid tillfälle undersöka det där mera, för jag har en känsla av att jag råkade missa något då jag lyckades somna, och när jag vaknade så var det tydligen över.
Tillbaka till det där med gräsmatta, det kan jag säga är något väldigt bra, för där kan man springa massor och busa. Jag lägger det där med "gräsmatta" till saker som jag tycker om. I morgon är det en ny spännande dag, och många äventyr väntar, finns mycket att utforska.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar