söndag 14 april 2013

Ute på bus i skogen

Idag har det varit en toppendag! Jag har fått springa i skogen och jag har gjort massor i skogen ska jag lova, se bara här!
Snön smälter så det finns massor av bra vatten, här får min boll årets första dopp.
Det finns mycket träd i skogen, här ser ni lilla mig vid en jättestor och bra pinnhög!
Det är klart det fanns mindre och betassligare pinnar att leka med också, man kan ju inte släpa runt på stockar hela tiden.
Massor av härligt spa fanns det i skogen också. Dessutom fanns det snö att gnussa sig i efteråt, hur härligt som helst!
Ibland gick jag i min egna lilla värld där i skogen men då helt plötsligt så försvann någon av mina tvåbenta så jag försökte hela tiden hålla ett vakande öga på dem men det är svårt när man är nyfiken.
Idag tog matte med sig ett gäng kottar hem från skogen också. Jag älskar kottar och borde få minst en påse om dagen!
Aldrig får man vara ifred heller. Har ju lagt mig till rätta i min bil, lite trött i tassarna blev jag ju allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar