onsdag 10 april 2013

Nya selar!

Imorse var matte helt vild med sin mobil, hon skulle fota hit och dit för det fanns en blomma där och en där.
Själv letade jag upp mig en bra pinne som jag kunde bära runt på en stund. Passade mig perfekt men sedan var det jätteläskigt på ett ställe när en hund som satt i en bil skällde på mig. Vågade knappt gå förbi men matte pratade mig igenom fara. Som tack för det var jag hennes lydigast hund EVER efter det.
På eftermiddagen åkte jag och matte på äventyr. Jag fick några nya selar som jag ska ha på mig när vi är ute och går. Sedan fick jag vara lite lös men kände mig lite trött och låg så orkade inte springa och busa. Matte säger att man kan tappa lite energi ibland, speciellt om man löper som jag gör.
När kvällen kom så slocknade jag i änden på min soffa och sedan sov jag länge. Nu är det dags att byta plats till sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar