onsdag 3 april 2013

Nomnomnomnom

Sånt här gottis har jag varit ute i skogen och mumsat på idag, matten blev inte helt förtjust i mig förstås..
Jag var noga med att undersöka all snö som fanns där ute i skogen också förstås, spännande när det bara finns hos gammelhusse och i skogen..
Fick springa lös en stund också men det varade ju inte allt för länge, matte var rädd jag skulle springa bort.
På isen så fanns det massa härligt vårvatten, jag försökte gräva för att se om jag kunde hitta mer men det var rätt snålt där ute.
Jag hittade även vart alla kottar har gömt sig hela vintern, inte en kotte har jag sett till i vinter!
 Ni har väl alla sett våran reklam på tv för de goda benen där hunden säger nomnomnomnom och benet aldrig tar slut, det är falsk reklam! Mitt ben tog visst slut och illa kvickt också!
Nomnomnomnomnom... ni hör ju själva hur gott det är och det bara slinker ner!
Sen tog den bara slut hux flux, krävde matte på en ny genast men hon sa nej förstås, skitmatte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar