söndag 2 juni 2013

Spår idag igen

Värsta bra, det blev spårskogen idag också!! Vi åkte dock ut lite tidigare idag, skönt att få det gjort innan värsta värmen kommer.
Jag blir ju lätt rastlös, så även idag när jag var tvungen att stå och vänta på spåret, jag tycker man kan gå på en gång!
Sedan drack jag en skvätt vatten också, jobbigt att jobba i skogen hela tiden även om jag inte bara kan lägga mig och vila heller..
Sedan fick jag såna där goda kycklingben som jag mumsade i mig, då ligger jag stilla iaf säger matte.
Sedan bevakade jag mina gropar och plötsligt kommer min idol och ska kolla vad jag sysslar med egentligen. Äntligen har vi ett delat intresse!
Sen blev hon sådär irriterad som bara hon kan bli och då vet jag att det är bäst att ligga lågt, riktigt lågt.
Sedan provar jag förstås samma sak igen, måste ju kolla om hon har borstat tänderna idag!
Jag försöker hela tiden få igång lite bus men det är svårt med en hund som min Idol. Lite börjar det komma men mest tycker hon jag är ung och dum tror jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar