tisdag 11 juni 2013

Läggdags

Den där matte hon kör bra med mig på dagarna nu när det är olidligt att vara inne. Då blir man så här trött på kvällen, somnade raklång över min stora säng..
 Under kvällen var vi iväg till hundklubben igen och jag fick jobba lite igen. Mitt stora jobb idag var att leka så mycket som möjligt med leksakerna.
 
 Sedan försökte jag såklart vara så nära idolen så länge det gick, man vet ju aldrig när man får ses igen.





Andra hundar vill också vara nära min idol, inte så konstigt tycker ju jag. Här är det min kompis N som försöker flirta sig in men S är svårflirtad.
Jag däremot passade på att springa lite med honom, en lite retsticka hörde jag någon säga.
Sedan försökte min fröken träna lite, jag är inte helt haj på vad hon menar men idolen hjälper såklart till och visar att hon förstår men jag tror hon gjorde det för godiset..
De hade en superbra leksak och lekte med idag, jag tyckte jag kunde få den men nehej du.. vill man ha får man sno det.
Man får njuta av solens strålar när man är ute i friheten. Hemma blir det så varmt av solen men ute på klubben är det mest skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar