onsdag 12 juni 2013

Badat i Göta Kanal

Imorse var matte iväg på ett möte och när hon kom hem så började hon skriva med idolens matte på datorn.
Det gav ju utdelning för min del iaf... fick åka till motala och Göta Kanal! Inte så mycket folk i närheten så kunde springa lite lös när vi hade gått förbi slussarna.
Och när vi kom ner så badad jag och Idolen och det var superhärligt! Ändå tills jag råkade förhasta mig och slängde mig i på "fel" sida alltså ner i kanalen... det fanns ingen botten där inne så de tvåbenta fick dra mig upp ur vattnet.
Sedan åkte de tvåbenta lite längre in mot staden och där vankades det mat, börjar bli bortskämd med specialbeställd mat nu!
Klockan gick sedan fort och vi skulle tydligen till hundskolan på kvällen men kom lite sent, dock så var de tvåbenta nöjda för de hann se vad de ville. Sedan när alla var klara där så fick vi springa av oss lite i ena hagen och busade lite extra innan vi skiljdes åt för dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar