fredag 14 december 2012

Att ha ett vakande öga

 Ibland behöver man verkligen ha ett vakande öga på matte. Ni ska senare få veta vad hon gjorde.
 Jag har idag kikat ut genom stora fönstret, händer inte så mycket på den sidan men jag kan se min bil.
 De tvåbenta tycker inte jag ska stå på möblerna, jag kan få ligga i soffan och sova men stå på soffan tycker de inte man ska göra.
 Provade att sätta mig på soffan men ser ni det dög inte det heller. De blir aldrig nöjda!
Och tokmatte då. Hon gick här och pratade om att hon skulle sälja hundmaten som stod här. Hu! Gissa om jag vaknade på en gång, nog för jag kan vara kinkig med maten men inte behöver hon sälja den för det. Försökte göra mitt bästa för att vara i vägen så hon inte kunde få en bild på maten men sedan sa hon att det är min storasysters mat som aldrig han gå åt, tydligen hann de bara öppna säcken men inte göra åt någon mat. På kvällen var det någon som var här och hämtade maten och matte har lovat att min mat ska få bli kvar här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar