onsdag 4 december 2013

Snurrig i bollen

Min och mattes skugga på asfaltsvägen idag. Jag ser ju riktigt stor ut jämfört med lilla matte..
Jag fick härja runt i kopplet inne i skogen idag, inget springa lös här inte!
Här är jag alldeles ovetandes om vad som kommer hända, något av det värsta jag varit med om faktiskt..
Här försöker matte få igång mig med lite dragkamp och grejer, bara för att jag ska slappna av och komma ner på jorden igen. Jag råkade nämligen ge mig på en tråd till kohagen som det visade sig vara el i. Rackarns ont gjorde det!!
Helt snurrigt blev det en stund efteråt men som tidigare tassats ner så hjälpte matte mig ur chocken.
Vi hittade en jättebra boll inne i skogen som jag fick ta med mig hem just för att jag blev så glad över den.
En riktigt bra boll, snöret har gått av och förmodligen därför övergetts, jag tycker den är perfekt, matte får inget bra tag alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar